Vi lämnar alltid 5 dagars garanti på städningen. Eventuella brister som framkommer vid besiktningstillfället, i anslutning till städtillfället, åtgärdas genast av oss. Klagomål efter kundens godkännande beaktas ej. Vi vill påpeka att det är bra om boende/inflyttande person kan närvara vid besiktningstillfället. Tid för besiktning meddelas av vår personal ca 1 timme innan städningen slutförs.
Vad täcker inte garantin?
— Skulle du ha stängt av elen för tidigt täcker garantin ej sådant vi inte kan utföra p.g.a detta.
— Garantin täcker ej sådant som du eller den nyinflyttade skapat i efterhand.
— Väljer du att avstå från att vi städar något specifikt, eller är det något vi inte kan eller kommer åt att städa p.g.a vissa omständigheter täcker garantin ej detta.
— Har du inte dragit fram kyl/frys, spis och tvättmaskin/torktumlare täcker garantin inte detta.
— Har du inte monterat loss badkarsfronten eller glasluckan på spisen gäller samma sak där.
— Är det något fönster som inte går att öppna/dela på (t ex p.g.a igen målade skruvar) täcker garantin inte heller detta.
— Har du dolda utrymmen som du inte påvisat täcker garantin ej detta
— Är det högre takhöjd än normalt 2.50 och du inte lämnat en längre stege täcker garanti ej detta vi inte kan komma åt.
Свежие комментарии