Varför måste vi ta ut en kostnad för material och resa när vi utför en flyttstädning i Stockholm? Efter diskussioner med Skatteverket får vi ej längre bjuda våra kunder på kostnaden för resor och material för att inte riskera att du som kund ska få avslag på rutavdraget. Skatteverket kan inte bedöma om kostnaden för…
Vi lämnar alltid 5 dagars garanti på städningen. Eventuella brister som framkommer vid besiktningstillfället, i anslutning till städtillfället, åtgärdas genast av oss. Klagomål efter kundens godkännande beaktas ej. Vi vill påpeka att det är bra om boende/inflyttande person kan närvara vid besiktningstillfället. Tid för besiktning meddelas av vår personal ca 1 timme innan städningen slutförs….
Vi ser till att vi är tillräckligt många på plats för att klara av en flyttstädning på en arbetsdag. Dock brukar vi hålla ett snitt på 1 timme / 10 kvadratmeter.
Vi har allt städmaterial som behövs med oss. Undantag är sådant specialmedel som behövs vid behandling av extra känsliga golvytor. Behövs detta måste vi meddelas innan städtillfället.
Om ni flyttar samma morgon som städning sker vill vi att ni tömmer kök och badrum först så börjar vi städningen där.
Vi försöker om det är möjligt att ha ett rum helt klart när de kommer, under förutsättning att vi fått information om detta. Generellt avråder vi dock starkt från att ha flyttstädning och inflyttning samma dag då vi får svårt att garantera bästa städresultat och att alla ytor blir helt städade.
Свежие комментарии